通常価格
¥7,950
Liquid error (product-template line 127): -Infinity%を節約
/
Design Concept
In the central Barcelona's Passeig de Gràcia, Casa Milà or La Pedrera is an unavoidable and breathtaking focal point designed by the famous architect Antoni Gaudí. With its wavy, curving stone facade undulating around the corner of the block, Casa Milà is a blend of fantasy and functionality that both charms and haunts visitors. You really can’t put limits to creativity, so what best than to be bravely you and fearlessly authentic with these canvas shoes.
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
通常価格
¥6,950
Liquid error (product-template line 127): -Infinity%を節約
/
DESIGN CONCEPT
In the painting, there is an energetic teenager with a lot of colorful carp flags fluttering in the wind.
In Japan, hanging carp flags outside the house is a traditional way to wish the boys a fortunate life. The Japanese believe that carp is the master of all the fish with divinity to control the forces of nature. In addition, the legend of “a carp swam upstream to leap into the dragon’s gate” from China in the Edo period makes the Japanese believe that carp is a symbol of good luck and advancement.
UIN canvas shoes with this painting is a blessing for success and a prayer for a smooth life as carp accompany you on the way.
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
通常価格
¥6,950
Liquid error (product-template line 127): -Infinity%を節約
/
DESIGN CONCEPT
Maneki Neko is one of the most popular lucky symbols in Japan with a smiling face and a waving leg.
The belief in a Maneki Neko can trace back to the late Edo period and arose from an old proverb “If a cat raises its paw over the ears and washes its face, then patrons will come”. And it gradually broadens its meaning for each waving leg while the left is meant for more customers to a shop and the right for luck and happiness.
Back to the painting on the art shoes, we gather different sizes of Maneki Nekos with left and right waving legs and words of benison and symbols of money on their bodies, impetrating for both fortune and felicity.
STYLISH ART PRINTING-【U IN STORY】「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」さりげなく個性が出て!UINはスペインデザインブランドです。
FOR TRAVELERS & ART LOVERS -【旅行者や芸術愛好家向けにカスタマイズ】旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうです。旅行、運転、見花、ショッピングまで 幅広く 使えます。店員、先生、ナースなど立ち時間が長い仕事をする人もおすすめです。
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
STYLISH ART PRINTING-【U IN STORY】「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」さりげなく個性が出て!UINはスペインデザインブランドです。
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
STYLISH ART PRINTING-【U IN STORY】「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」さりげなく個性が出て!UINはスペインデザインブランドです。
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
The unique combination of figures with edge and exquisite colors fully embodies the firm eyes of a girl. Covered by hat and mask, the mysterious girl gives us a long deep look, seems to make an endeavor to express her determination. Adding this modern artwork to shoe design, UIN encompasses a unique aesthetic vision of the artist while colors underline the mysterious atmosphere of this artwork.
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
STYLISH ART PRINTING-【U IN STORY】「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」さりげなく個性が出て!UINはスペインデザインブランドです。
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
Originated in the 1950s in the United States, the pop art movement presented a challenge to traditions of fine art by including imagery from popular and mass cultures, such as advertising, comic books, and mundane cultural objects. Incorporating rough, loose and vivid expressions as well as basic elements of mediocrity, pop art has stopped the rapid consumption in the current society in such a special way. Impressed by its sole attitude toward art and life, UIN painted canvas shoes adopt such a special art element to the pattern design, with the hope to symbolize the abstract art and drive more people to understand art well.
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
STYLISH ART PRINTING-【U IN STORY】「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」さりげなく個性が出て!UINはスペインデザインブランドです。
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
The dot— an element which became popular in the 1960s, is a mixture of simplicity and universality with a strong retro flavor. To pay a tribute to the fashion outcomes of the last century, UIN designer incorporated the dots and the icon of “Hola” which represents UIN Spanish DNA in this new era. Combining these two elements by UIN designer were meant to embody the spirit of exploration to art and life.
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
STYLISH ART PRINTING-【U IN STORY】「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」さりげなく個性が出て!UINはスペインデザインブランドです。
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
STYLISH ART PRINTING-【U IN STORY】「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」さりげなく個性が出て!UINはスペインデザインブランドです。
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
STYLISH ART PRINTING-【U IN STORY】「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」さりげなく個性が出て!UINはスペインデザインブランドです。
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
STYLISH ART PRINTING-【U IN STORY】「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」さりげなく個性が出て!UINはスペインデザインブランドです。
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
STYLISH ART PRINTING-【U IN STORY】「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」さりげなく個性が出て!UINはスペインデザインブランドです。
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?