UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
通常価格
¥8,550
Liquid error (product-template line 127): -Infinity%を節約
/
Design Concept
In the central Barcelona's Passeig de Gràcia, Casa Milà or La Pedrera is an unavoidable and breathtaking focal point designed by the famous architect Antoni Gaudí. With its wavy, curving stone facade undulating around the corner of the block, Casa Milà is a blend of fantasy and functionality that both charms and haunts visitors. You really can’t put limits to creativity, so what best than to be bravely you and fearlessly authentic with these canvas shoes.
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
通常価格
¥8,550
Liquid error (product-template line 127): -Infinity%を節約
/
Design Concept
Red, white, rosé, sweet, dry, fruity, sparkling - France is a country that produces nearly every type of wine imaginable throughout its seven renowned winemaking regions. For centuries, French wines have set standards to inspire winemakers around the world. It’s no wonder that in France wine is so much more than just a “drink” - It’s a way of life. France is a country where buying a bottle of wine is a ceremony and tasting is an art. Indeed, like baguette and cheese, wine is a significant part of both the French culture and of the image France has around the world. Whether alone or with friends, there’s nothing better than a glass of wine and a pair of comfortable canvas shoes to unwind after a long travel trip.
Unmatching Painted Shoe Design
A true footwear masterpiece that will have you looking chic and unique
The shape of insole resembles the shape of the feet with wider toe space
Soft and Flexible
Soft RPS cushioned insoles offer all-day comfort
Super Lightweight
14 oz per pair, offer barefoot nature
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?