UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
The design of The Eye adopted the work—Eye of The Impressionist of Taylor Wise, a real post 90 and a versatile artist from the US, who started his art career in his eighteen.
The first impression of this painting is often a strong visual effect, which is easy to recognize, remember and promote. With intriguing and enthusiastic colors as well as the moving, continuous, and fast-flowing brush stroke, this artwork distinguished itself from the traditional ones, being featured on Google when searching for the term “art”. Indubitably, it is an artwork that makes a breakthrough and is full of unlimited prospects.
Being back to the painting itself, the vibrant and burning colours of the pupil hides a raging flame, symbolizes the lofty ideals and fervent aspirations of the young generation. Also, the work—Eye of The Impressionist is the subversion of traditional painting techniques, encouraging the younger generation to break through tradition and be bold in innovating and pioneering.
With such a positive implication, the eye is printed on UIN shoes.
Measure Your Feet for A Perfect Fit!
Place a paper sheet on the floor against a wall;
Stand on the paper sheet placing your heel against the wall;
Draw a mark at the end of your longest toe;
Measure the distance between the mark and the border of the paper sheet.
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?