UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
通常価格
¥8,550
Liquid error (product-template line 127): -Infinity%を節約
/
Design Concept
In the central Barcelona's Passeig de Gràcia, Casa Milà or La Pedrera is an unavoidable and breathtaking focal point designed by the famous architect Antoni Gaudí. With its wavy, curving stone facade undulating around the corner of the block, Casa Milà is a blend of fantasy and functionality that both charms and haunts visitors. You really can’t put limits to creativity, so what best than to be bravely you and fearlessly authentic with these canvas shoes.
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
Our life is not monochromatic but colorful; it should not be at a hideously colorful mess but an organized arrangement.
Adding the colorful brick element, our UIN shoes display such a positive life attitude. Breaking the confinement of pure color, casual selection of diversified bright hues—dark green, bright red, sharp orange, etc., to bring out the extreme visual shock and inspire us to pursue varied activities to furnish our lives. As for rectangular shape, it is derived from the colorful architecture designs in Spain, a top tourist attraction. Our UIN shoes wish to be with you, to step into the journey to explore the dreamlike and colorful world.
Measure Your Feet for A Perfect Fit!
Place a paper sheet on the floor against a wall;
Stand on the paper sheet placing your heel against the wall;
Draw a mark at the end of your longest toe;
Measure the distance between the mark and the border of the paper sheet.
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
STYLISH ART PRINTING-【U IN STORY】「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」さりげなく個性が出て!UINはスペインデザインブランドです。
FOR TRAVELERS & ART LOVERS -【旅行者や芸術愛好家向けにカスタマイズ】旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうです。旅行、運転、見花、ショッピングまで 幅広く 使えます。店員、先生、ナースなど立ち時間が長い仕事をする人もおすすめです。
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
通常価格
¥8,550
Liquid error (product-template line 127): -Infinity%を節約
/
Design Concept
In the central Barcelona's Passeig de Gràcia, Casa Milà or La Pedrera is an unavoidable and breathtaking focal point designed by the famous architect Antoni Gaudí. With its wavy, curving stone facade undulating around the corner of the block, Casa Milà is a blend of fantasy and functionality that both charms and haunts visitors. You really can’t put limits to creativity, so what best than to be bravely you and fearlessly authentic with these canvas shoes.
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?
通常価格
¥7,950
Liquid error (product-template line 127): -Infinity%を節約
/
Design Concept
In the central Barcelona's Passeig de Gràcia, Casa Milà or La Pedrera is an unavoidable and breathtaking focal point designed by the famous architect Antoni Gaudí. With its wavy, curving stone facade undulating around the corner of the block, Casa Milà is a blend of fantasy and functionality that both charms and haunts visitors. You really can’t put limits to creativity, so what best than to be bravely you and fearlessly authentic with these canvas shoes.
UINは、スペインのトレド発の旅行とアーティスティックなシューズブランド!「アートを通して旅行で個性を身にまとうという楽しさを発見する」というコンセプトのもと、トラベルシューズを通して社会的メッセージやアート表現を共有できるというプロジェクト。UINのキャッチフレーズは「U IN Story」。U IN Story直訳すると「あなたは旅行しているストーリー」:旅行で「履くアート」と同時に自由とおしゃれも楽しめそうですという意味がある。スペインのデザイナーFernando Acevedoのデザインのハイライトは旅行で自由と愛情と情熱を追いかける。UINシューズはシンプルでとても合わせやすいながらも、可愛さと快適性のどちらも叶えるおしゃれですよねぇ?